PROFESIONALUS LOGOTIPAS- KOKS JIS?
PROFESIONALUS LOGOTIPAS, SIEKIANT MAKSIMALAUS FUNKCIONALUMO
Profesionalus logotipas yra daugiau nei tik gražus paveikslėlis, į kurį klientai gali pažvelgti, kai naudoja produktą ar paslaugą. Tai pagrindinis prekės ženklo veidas, simbolis, kuris lemia tai, kaip žmonės jaučiasi galvodami apie tą konkrečią įmonę.
Kas sukuria gerą logotipą? Ši informacija suteiks jums žinių ir patarimų, susijusių su kiekviena iš sėkmingo logotipo dizaino idėjų..
Geras logotipas yra skiriamasis, atitinkantis produktą, praktiškas, grafinis, paprastas ir pateikiantis numatytą pranešimą.
Yra penki principai, kurių turėtumėte laikytis formuodami logotipo viziją.
Profesionalus logotipas turi būti:
- Paprastas
- Įsimintinas
- Ilgaamžis
- Universalus
- Atitinkantis įmonę/produktą/paslaugą.
Paprasti logotipai dažnai yra lengvai atpažįstami, neįtikėtinai įsimenami ir efektyviau. Tikslus ir “išgrynintas” vaizdas atkreipia žiūrovo dėmesį, praleidžiant pro akis užrašais “apkrautas” pakuotes parduotuvių lentynose. Atminkite, kad logotipo paprastumas yra didelis pliusas.
Atidžiai laikantis paprastumo principo, tampi įsimintinas. Profesionalus logotipas, jo dizainas turėtų būti įsimintinas ir unikalus- skirtas būtent jūsų produktui, o tai pasiekiama naudojant paprastą, tačiau tinkamą logotipą, kurį sukurti padeda logotipų dizaino kūrimo specialistai.
Ilgaamžiškumas- profesionalus logotipas turi būti nesenstantis. Tai reiškia, kad jis išliks amžiams. Toks yra kuriamo ženklo siekis, tad reikėtų pagalvoti, ar logotipas bus veiksmingas 10, 20, 50 metų laikotarpiu? Galėtume tai palyginti su tatuiruote ant kūno: juk ją rinkdamiesi atidžiai peržvelgiate ateities perspektyvas. Apie šiuolaikines madas- palikite tendencijas mados industrijai. Tendencijos ateina ir išeina,bet kai mąstote apie jūsų prekės ženklo tapatybę, ilgaamžiškumas yra labai svarbus.
Universalumas. Profesionalus logotipas turėtų galėti būti naudojamas įvairiais būdais ir programomis. Logotipas turi būti funkcionalus. Dėl šios priežasties logotipas turėtų būti suprojektuotas vektoriniu formatu, siekiant užtikrinti, kad jo dydis būtų mažesnis. Logotipas turėtų galėti atlikti savo funkciją naudojant jį tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Jo spalva, dydis, kokybė, šviesumas- viskas turi didelę reikšme tiek fiziniuose pavidaluose, tiek simbolizme ar psichologiniuose momentuose, tad čia itin svarbus logotipo vizualizacijų meistrų darbas, profesionalus dizainerių požiūris.
Logotipas turėtų atitikti numatytą paskirtį. Pvz., Jei rengiate vaikų žaislų parduotuvės logotipą, būtų tikslinga naudoti vaikišką šriftą ir spalvų schemą. Tai nebūtų tinkama advokatų kontorai.
Taip pat svarbu pažymėti, kad logotipui nereikia parodyti, ką įmonė parduoda ar siūlo kaip paslaugą. Logotipas yra tik identifikavimo priemonė. Daugeliui atrodo keista, kad logotipo tema yra gana mažai svarbi, ir netgi turinio tinkamumas ne visada atlieka svarbų vaidmenį. Tai nereiškia, kad produkto ir logotipo sąsaja yra nepageidautina. Tai rodo, kad labai dažnai neįmanoma vien atitikmeniu pasiekti vartotojo dėmesio, o tam tikromis aplinkybėmis - priešingai. Norėdami įsitikinti, paimkite 50 geriausių pasaulyje prekių ženklų - 94% logotipų neapibūdina įmonės. Daugiau apie tai- Logotipų grafikos pakeitimai.
Naudojant atitikimo simbolika svarbu taikyti ir kitus logotipo kūrimo principus.
Ar logotipas turėtų būti savaime suprantamas? Jis yra tik asociacija su produktu, paslauga, verslu ar asmeniu, tad logotipas turi realią reikšmę- sąsają. Neteisinga yra manyti, kad logotipas nedelsdamas atliks savo darbą, kol auditorija nebus tinkamai informuota ir supažindinta su jūsų įmone ar produktu.