Logotipai

LOGOTIPŲ VIZUALIZACIJOS

LOGOTIPŲ VIZUALIZACIJOS - NEATSIEJAMAS SĖKMINGO VERSLO ELEMENTAS

Logotipų vizualizacijos formuoja vaizduojamąjį ryšį, kuris yra labai senas ir svarbus. Įvairūs simboliai, iš kurių kilo raštas, seka žmonijos istoriją daugybę metų ir yra neatsiejama informacijos perdavimo priemonė.

Pirmaujančiomis komercinėmis aplinkybėmis unikalus ženklas- logotipas- padėjo vartotojams išskirti vieno gamintojo prekes iš kitos. Logotipo naudojimas išpopuliarėjo pramoniniame amžiuje, tam įtakos turėjo naujos technologijos: nuo litografijos iki spalvoto spausdinimo.

Grafiniai simboliai ir elementai, kuriuos mes šiandien matome aplinkui, yra veni veiksmingiausi iš daugybės grafinių metodų, kuriuos studijavo ir įgyvendino logotipų vizualizicijos, dizaino specialistai per pastaruosius du šimtmečius.

Nuo gėlių ir išraiškingų užraitymų, iki minimalistinių, logotipų vizualizacijos kūrimo technikos istorija ir evoliucija formavo mūsų dabartinį formų ir simbolių supratimą. Kai susiduriate su poreikiu sukurti savo produkto logotipą, jūs galite suprasti logotipų svarbą kasdieniame gyvenime ir tai, kaip jie vystėsi per pastaruosius du šimtmečius.

Visi garsių įmonių logotipai, kurie jau kelis dešimtmečius mums atpažįstami, žymi svarbius žingsnius logotipo istorijoje ir evoliucijoje, dizaino filosofijoje, kuri jau seniai padėjo mums išreikšti tūkstantį žodžių kalbą per vieną simbolį.

Maždaug XX amžiaus viduryje gana praktinė prekės ženklo sąvoka virto abstrakčia firminio stiliaus idėja - logotipo ir kitų vizualinės komunikacijos aspektų išdėstymu - tiek prekės ženklo esmė, tiek pridėtinė vertė. Šiame amžiuje buvo sukurta daugybė įdomių, profesionalių, originalių logotipų įvairioms įmonėms, produktams ir asmenims.

Šiandienos logotipų vizualizacijos

Net ir šiandien daugelis iš šių logotipų atrodo tvirtai, nors logotipai buvo sukurti ar pakoreguoti prieš 2 ar 3 dešimtmečius. Tas laikas iš esmės kodifikavo logotipo suvokimą: unikalus, įsimintinas, lankstus, paprastas. Atsirado praktinių priežasčių išvengti ženklo, kuris priklauso nuo daugybės spalvų, gradientų ar sudėtingų detalių: reikėjo juos pritaikyti žemos kokybės juodai baltiems spaudiniams, tokiems kaip telefonų knyga, skelbimai laikraščiuose arba faksas.

Technologijų keitimasis įtakojo tapatybės kūrimą. Prieš porą dešimtmečių, kai kompiuteriai leido dizaineriams lengvai pridėti šešėlių, akcentų ir lengvai keisti logotipų matmenis, jie taip pat jau galėjo sukurti logotipą su 3D spindesiu. Perėjimas nuo spausdinimui orientuotų spalvų ir į ekraną orientuotą spalvą, leido naudoti tokius triukus kaip skaidrumas ir gradientai.

Dažnai šių laikų dizaineriai vis dar atlieka pirminius eskizus juoda- balta spalvomis, su rašikliu ar pieštuku ant popieriaus.

Vis dėlto, nuo to laiko, kai prasidėjo pirmasis šio tapatumo kūrimo proveržis, labai pasikeitė meno ir verslo stilius. Anksčiau logotipas buvo tiesiog žodinis ženklas ar simbolis, dizaineriai yra sukūrę "standartų vadovą", kruopščiai išsamiai apibūdinantį, kaip galima naudoti ženklą. Daugiau skaitykite PROFESIONALUS LOGOTIPAS.

Žinoma, logotipų vizualizacijos standartai išlieka, tačiau šiandien šios sistemos paprastai yra lankstesnės kovojant su nuolat besikeičiančiu žiniasklaidos veidu. Daugiau naujovių ČIA- 3D LOGOTIPAI.