GERIAUSI  STARTUPŲ LOGOTIPAI 2018

GERIAUSI STARTUPŲ LOGOTIPAI. LOGOTIPŲ DIZAINAS. KUO JIE IŠSKIRTINIAI?

Geriausi startupų logotipai pasižymi keliomis bendromis savybėmis. Šie logotipai yra unikalūs ir įsimenami. Kalbant apie naujo projekto paleidimą, naujo logotipo dizainas paprastai nėra žinomas tarp vartotojų. Rasti ir sukurti žmonėms reikalingą produktą ar paslaugą, atskleisti išskirtinį talentą, didinti pradinį kapitalą - tai yra prioritetai įmonės veiklos pradžios etape. Todėl daugeliui verslo naujokų logotipas nėra labai rūpimas klausimas.Tačiau, jei esate jaunas pradininkas, kuris tik pradeda ieškoti savo pagrindo verslo pasaulyje, turėdamas kokybišką, profesionaliai atrodantį logotipą, galite puikiai pasirodyti  prieš potencialius investuotojus ir aiškiai nustatyti, ką reiškia jūsų prekės ženklas.

Logotipo dizainas, kuris yra pakankamai paprastas, kad būtų galima greitai įsisavinti ir suprasti, perteikia daugelį prasmių, nuo kurių gali priklausyti prekė ir tai nėra lengva užduotis. Kūrybinio logotipo idėjų kūrimas gali užtrukti daug laiko. Tam reikalingas didžiulis kantrybės ir srities išmanymo reikalaujantis darbas, kad viskas būtų teisingai atlikta.

 

Supažindiname jus su geriausiais startupų logotipais, sukurtais praėjusiais metais, skirtais naują verslą pradedančioms įmonėms. 

1. Naujoji programėlė Mash, padeda Londone gyvenantiems jauniems tėvams bendrauti: žinoti vienas kito buvimo vietą, susirašinėti, susitikti. Šios programėlės logotipas yra įdomus, draugiškas ir optimistiškas, naudojant puikiai suplanuotas piktogramas, apibūdinant daugiafunkcį darbą, kurio reikalauja motinystė. Paprastai nenorima, kad logotipo dizainas būtų pernelyg “užpildytas”, tačiau čia skirtingos piktogramos puikiai atkartoja gyvenimo chaosą, kuris naujiems tėvams sukelia daug nepatogumų, todėl piktogramų gausa puikiai tinka šiame konkrečiame kontekste.

2. "Naava" įmonė yra įsikūrusi Helsinkyje, Suomijoje. Ji siūlo pažangias sienas, kurios išvalo patalpų orą ir padeda sveikiau kvėpuoti. Šios įmonės tikslas yra gryninti orą aplinkoje aplinką ir taip gerinti gyvenimą. Logotipas yra minimalistinis, jis atitinka nešališką techninį stilių, naudodamas puikiai, žaliu pušų atspalviu, nuspalvotas raides, keliant asociacijas su gamtos tema.

3. "Uniplaces" yra Lisabonoje, Portugalijoje įsikūrusi įmonė, kuri padėjo daugiau nei ketvirčiui milijonų studentų visoje Europoje susisiekti su savininkais ir rasti  vietą, kur apsistoti studijuojant. Animuotas logotipo užrašas ir aiškios žymės nebuvimas perteikia jaunystės atsipalaidavimo jausmą, o piktograma nurodo į gyvenamosios erdvės idėją, platesnę jos prasmę-  mokymasis universitete "atveria naujas duris" gyvenime.

4. Floridoje įsikūrusi "Paracosm" kuria mobiliuosius 3D skenavimo, pažangos stebėjimo ir vizualizavimo sprendimus, kurie padeda statybos komandoms kurti daiktus. Palyginus šios dienų technologijos bendrovių logotipus , matome, kad šios įimonės logotipe yra kažkas visiškai kitaip ir skirtingai. Nėra aišku, kaip plaukiojanti, kosminė papūga siejasi su protinga programine įranga, bet tikima, kad tam yra priežastis. O gal tai tiesiog žaismingas papūgos susiejimas su pavadinimu Paracosm.

5. Dar viena, Helsinkyje įsikūrusi startup įmonė, kuri kuria žaidimus- "Shipyard Games". Jū svetainėje matome pavyzdį, kai logotipe pradinė S raidė, kuri panaši į laivo kablį, puikiai puikiai integruotas, stilizuotas sprendimas. Kurdami vizualinį prekės ženklą, jie logotipą naudoja kaip emblemą ant žaislų, o toks būdas leidžia aiškiai suvokti, ką siūlo įmonė.

6. "Monzo" yra viena iš pradedančiųjų įmonių, turinti banko licenciją. Kai jūs siekiate, kad žmonės patikėtų jums savo pinigus, negalite būti pernelyg beprotiški, kurdami savo prekės ženklą, tačiau norėdami pabrėžti savo jaunatviškumą ir pažangų požiūrį, pradedami veiklą, norite tai pabrėžti. Mes matome, kad šiame oficialiame, bet spalvingame logotipe yra išlaikyta puiki pusiausvyra tarp dviejų pozicijų.

7. "Bunch Design" sukūrė šią "Bundlelist"  internetinę platformą. Tai protingai, originaliai ir kūrybiškai sukurtas logotipas, kuris žavi savo individualumu, tuo tarpu jis yra pakankamai paprastas, kad būtų labai lankstus ir suprantamas.

8. Niujorko startup’as- "Elevatr" siekia padėti žmonėms, kenčiantiems nuo psichinės sveikatos problemų, per nemokamą mobilią bendruomenę, kuri jungia juos su kitais, turinčiais panašią patirtį. Labai panašiai kaip anksčiau aprašytas"Naava" logotipas, šis paprastas bet aiškus logotipas keičia "A" raidė ir paverčia ją mygtuku "Aukštyn", tai primena liftą ir sudaro teigiamą perspektyvą.

9. Čia yra šiek tiek kitaip. "Houndlabs" kuria pirmąjį marihuanos kvėpavimo aparatą. Kadangi vis daugiau šalių įteisina šias žoleles, jie mano, kad yra svarbu moksliškai ištirti, kaip žmonės yra apsvaigę vairuojant ar dirbant sunkiosiomis mašinomis. Idėja "nušvilpti" piktadarius yra tvarkingai įtvirtinta piktogramoje, o spalvų schema ir bendra tema išlieka optimistiška, užtikrinant, kad bendrovė yra laikoma atsakinga, bet nedalyvauja žygyje prieš svaigalus.

10. "Bomberbot" yra Amsterdamo, Nyderlandų, startup’as, kurio tikslas yra išmokyti vaikus koduoti įdomiu, linksmu ir prieinamu būdu. Jos spalvingas "Nickelodeon-esque" logotipas neabejotinai atrodo įdomus ir linksmas, tačiau jame taip pat yra ir geometrinis formalumas, kuris siūlo struktūrizuotą požiūrį į mokymąsi.

11. Suomijos Norsepower kuria laivams skirtas bures, kurios padeda taupyti degalus ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį. Tai skamba kaip juokinga idėja, tačiau ji pagrįsta tvirtu mokslu ir inžinerija. Logotipas taip pat padeda perduoti projekto rimtumą, taikant formalų požiūrį ir spalvų schemą, kuri net patyrusioje kompanijoje nebūtų atmesta.

12. "Seenit"  Londone: vaizdo bendradarbiavimo priemonė, leidžianti įmonėms gaminti didelio masto vaizdo įrašus , įtraukiant savo darbuotojus, klientus ir gerbėjus iš viso pasaulio. Puiki logotipo emblema, pagrįsta dekonstruojamu "S", kuris iš karto atpažįstamas visur, kur tik jį matote.

13. "Habito" taip pat yra Londono startup’as, kurio tikslas padėti žmonėms lengviau kreiptis dėl hipotekos. Jos logotipas yra paprastas, bet efektyvus, jis yra tarp smagaus ir formalaus, kas yra labai svarbu naujojoje skaitmeninėje finansinių paslaugų rinkoje. Pakelta O nuteikia optimistiškai, kas, taip pat, yra labai paranku, kai kalbama apie žmonių finansus.

14. Olandijos naujokas Revue - tai internetinė paslauga, su kurios pagalba labai lengva kurti ir siųsti informacinius naujienlaiškius. Kreivos raidės atrodo “draugiškai” ir tai puikiai veikia, skatina vartotoją išbandyti.

15. Helsinkis, Suomija, VR startup Varjo kuria technologijas, kurios imituoja natūralų žmogaus akių elgesį, ir žada, kad tai leis kurti produktus, kurių galia iki 100 kartų skiriasi nuo dabartinių VR / AR įrenginių. Atitinkamai, "Varjo" geometrinis logotipas pastūmėja abstrakciją iki jos ribų, perteikdamas tai, kokia stipri yra idėja, nors ir sunkiai įskaitoma.

16. Portugalijoje, Lisabonoje įsikūrusi "Mellow" , kuri kuria "smart" aplikaciją, skirtą valdyti maisto saugojimo mašiną- ją galite valdyti per savo telefoną. Nors matoma emblema šiuo metu jums nieko nereiškia, bet pamačius minėtą mašiną, kuri turi tokią formą, jos logotipo dizainas puikiai tinka.

Geriausi startupų logotipai nebūtinai turi tiksliai nusakyti įmonės veiklą, kartais gali būti šiek tiek "išdykę", bet visuomet paprasti ir unikalūs, įsimenami.

17. "TravelPerk" yra Barselonoje, Ispanijoje. Ši programa leidžia jums užsisakyti ir valdyti kelias komandiruotes vienoje vietoje. Paprastas logotipas protingai naudoja "Wi-Fi" tipo kreivines linijas, kad perteiktų pažangiausias technologijas ir judėjimo jausmą.

18. "Iterate" yra klientų atsiliepimų (tyrimų formų) platforma, suteikianti įmonėms galimybę priimti geresnį sprendimą ir kurti geresnius produktus. Horizontalūs lygmenys iliustruoja įmonės pavadinimą.. Tai leidžia greitai susieti su įmonės pavadinimu. Tai paprasta, įsimintina ir atitinka siūlomą paslaugą.

19. "AskNed" yra NLP variklis, leidžiantis įmonėms geriau suprasti savo duomenis ir kurti platformas, kurios veikia daug efektyviau. Tai dar vienas pavyzdys, kai logotipas puikiai parodo prekės pavadinimą. Šis subalansuotas logotipas dėmesį nukreipia protingai, naudojant simetriją.

20. "Allset" buvo sukurta tam, kad būtų lengviau ir greičiau užsakyti pietus netoliese esančiuose restoranuose. Kaip tai veikia: užsisakote staliuką ir užsisakote valgį prieš atvykstate į restoraną. Šis logotipas yra nepaprtastas. Beveik kiekvienas besišypsantis logotipas atrodo gerai, tačiau šis turi tris akis! Tai įsimintina, paprasta ir tai veikia.

21. Visi pastatai turi ribotą elektros galingumą, neleidžiantį įmontuoti įkroviklių, kad palaikytų EV augimą ir elektrinių transporto priemonių naudojimą. "EverCharge" siūlo platų EV pritaikymą butuose, pastatuose ir atvirose erdvėse. Judesys į priekį, kelias ir ryšys. Logotipe ne tiek daug informacijos apie įkrovimą, bet logotipas ne visada turi tiesiogiai parodyti, kuo užsiima įmonė. Svarbu, kad logotipas būtų unikalus ir lengvai sukeliantis asociacijas

22. "Falsh". Naudodami šią programą, galite rasti patrauklių užsiėmimų ar nuotykių netoli jūsų per minutę ar mažiau. Taip pat galite kurti renginius, susirasti verslą ir dar daugiau. Tai yra bendras būdas naudoti pirmąją vardo raidę ir ją stilizuoti, kad logotipas taptų išskirtinis. Šiame logotipe pavaizduotas logotipas puikiai atitinka pramogų paieškos programą.

23. "BottleUp" yra mobiliems telefonams skirta naktinio gyvenimo rezervavimo platforma, leidžianti klientams užsisakyti VIP stalus ir gėrimų paslaugas išskirtiniuose naktiniuose klubuose ir poilsiui bet kurioje Jungtinių Valstijų teritorijoje. Nuostabus negatyvinio vaizdo išnaudojimas. Paprasta, protinga ir unikalu.

24. "SmartAssist" yra dirbtinio intelekto įmonė, įsikūrusi klientų aptarnavimo erdvėje. SmartAssist leidžia verslui patogiai klasifikuoti ir automatiškai reaguoti į paprastas žinomas problemas. Kadangi bendrovė naudoja automatinį atsaką, Macow papūgos atvaizdas puikiai tai įkūnija. Gerai užpildytas logotipas su pagrindinėmis formomis ir ryškiomis spalvomis. Užpildytas ir energingas, lengva prisiminti.

25. “Chorus” - vieta, kur galima keistis podcast'o rekomendacijomis su draugais, gerbėjais ir kitais podcaster’iais. Logotipas naudoja 3 taškus, susietus viename “kelyje”, kad būtų sukurta "C" raidė. Logotipas gražiai perteikia keitimo koncepciją.

26. Mokytis technologijų internete  yra beveik neįmanoma. Mažiau nei 3% žmonių, kurie pradeda internetinius kursus, juos baigia. "ClassCode" leidžia jums mokytis technologijų virtualiose klasėse, kur dėsto netoliese esantys nepriklausomi instruktoriai. Skaitikliai yra tiesiogiai susiję su kodavimu. Mėlyna spalva simbolizuoja išmintį, pasitikėjimą ir intelektą. Kartu logotipas tampa paprastas ir leidžia jį naudoti lanksčiai.

27. “Mirror That Look” yra atvaizdų ir vaizdo atpažinimo programėlė, sukurta specialiai mados prekybai, elektroninei prekybai, filialams ir skaitmeninei reklamai. "Mirror That Look" automatiškai suskirsto ir priskiria aprašomojo tipo žymes produktams, todėl galite greitai juos tvarkyti, rodyti ir valdyti savo svetainėje ir mobiliojoje programoje. Logotipas puikiai sudarytas naudojant pagrindines formas ir ryškias spalvas.

28. "TIPIT" yra platforma, kuri padeda kūrėjams gauti pajamų iš jų turinio, suteikiant pasekėjams įdomius ir prasmingus paramos demonstravimo būdus. Kai pavadinimas trumpas ir lengvai įsimenamas, piktograma nebūtinai turi būti iliustruojanti. Tai puikus  stilizuotos, išskirtinės raidės pavyzdys

29. "Toymail" yra paslėptų komponentų žaislas, leidžiantis jums išsiųsti pranešimą savo vaikams. Vienu mygtuko paspaudimu vaikai gali bet kuriuo metu susisiekti su mama, tėčiu, seneliais ar draugais iš bet kurios vietos. Logotipas yra patrauklus dėl savo unikalaus žaislo kontūro ir šiuolaikinės geometrinės formos. Piktograma ir žodinis ženklas naudoja vieno svorio liniją, kuri nustato vieningą stilių. Ryškiai rožinė spalva yra tinkama žaislų kompanijai.

30. "Edn" gamina produktus, padedančius vartotojams auginti šviežias vaistažoles, daržoves ir net gėles - patogiai namuose, kad nedidelis sodas būtų patogiai patalpintas gyvenamojoje, mažoje erdvėje. Logotipas yra labai lengvas ir estetiškas. Linija virš "E" prideda tam tikrą simbolį ir pažymi akcentą. Turkio spalva primena gamtą,o plonos ir elegantiškos raidės atrodo organiškai.

31. "Vibes" yra sukurtas siekiant pagerinti gyvos muzikos patirtį. Minimalistinis išpildymas puikiai kalibruojamas su tvirtu šritu, tinkamai parinkus atstumą tarp raidžių . Piktograma primena ausų kištukų siluetą ir pabrėžia pirmąją raidę išskirtiniu bei unikaliu būdu.

32. LaidBrand produkai, skirti plaukams, padedantys prisotinti plaukus feromonu. Naujasis žodinis logotipas yra gana elegantiškas ir ryškus, o charakterinti pakirpimai iš abiejų pusių parodo seksualų prisilietimą. Tarp pakirpimo ir "A" raidės sudaryta harmonija. Puikus logotipas, kuris suteikia tvirtą toną ir išskirtinumą.

33. "RinseKit" yra nešiojamasis dušas, kuris turi sodo žarnos slėgį be siurblių ir baterijų. Tai labai drąsus ir dinamiškas logotipas. Pabraukimas simbolizuoja vandens srovę. Labai patikimas, plokščias dizainas su specialiu apdorojimu, kuris atrodo unikalus. Tai visiškai konceptualus ir puikus grafinis sprendimas.

34. “Chirps” yra traškučiai iš vabalų - svirplių. Logotipo trapumas ir ryški piktograma puikiai veikia. Labai įspūdingas logotipas. Subtilūs "i" raidės pakeitimai paverčia jį vabalu, kuris puikiai įkūnija pagrindinę sudedamąją dalį.

35. "Biem" yra nešiojamasis įrenginys, kuris per kelias sekundes paverčia realaus sviesto lazdelę purškalu. Nuostabi idėja-  "i" yra purškimo srovė, kuri puikiai užfiksuoja tai, ką siūlo įmonė ir tai paprasta. Sija nėra nei per didelė, nei per maža, kad taptų grafiniu akcentu ir būti labai įsimenamu.

Kaip galime pamatyti pavyzdžiuose, geriausi startupų logotipai nebūtinai turi tiksliai nusakyti įmonės veiklą, kartais gali būti šiek tiek "išdykę", bet visuomet paprasti ir unikalūs, įsimenami. Daugiau apie jų kūrimą skaitykite PROFESIONALUS LOGOTIPAS.